دکتر آناهیتا راد به وجود آمده است تا تجربه سلامت شما را توسعه دهد و بر این اساس امیدوار هستیم تا شما از خدمات دکتر آناهیتا راد بهترین استفاده و بهره را ببرید. در این متن حقوق و مسئولیت-‌های شما کاربران گرامی و دکتر آناهیتا راد به منظور استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی دکتر آناهیتا راد به دقت بیان شده است

ورود کاربران به وب-‏‌سایت دکتر آناهیتا راد هنگام استفاده از پروفایل شخصی و استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی و تلفن همراه و سایر خدمات ارائه شده توسط دکتر آناهیتا راد به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات دکتر آناهیتا راد است.

قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های دکتر آناهیتا راد منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های دکتر آناهیتا راد تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

قوانین مشاوره
– سرویس مشاوره دکتر آناهیتا راد یک بستر امن برای ایجاد ارتباط بین کاربر و پزشک جهت مطرح کردن سوالات پزشکی است. در این سرویس با توجه به نوع پلن انتخاب شده می توانید با پزشک به گفتگو بیردازید. .

– توجه داشته باشید که این سرویس به هیچ عنوان یک سرویس اورژانسی نیست و جهت خدمات اورژانسی می بایست با شماره 115 تماس بگیرید. .

– هرگونه بی احترامی به پزشکان برابر قانون ٬ پیگرد قانونی خواهد داشت و نیز ارائه خدمات به فرد خاطی متوقف خواهد شد. .

– درخواست شماره تلفن از پزشک غیر قانونی می باشد و در صورت اعلام پزشک، توسط تیم پشتیبانی پیگیری خواهد شد. .

– در تمامی پلن های مشاوره می توانید، با ارسال متن، تصاویر، مدارک پزشکی و صوت با پزشک گفتگو کنید.

– در هر مشاوره گفتگو شما و پزشک حول یک موضوع مشخص خواهد بود و اگر تمایل به مطرح کردن موضوعات متنوع دارید لازم است در مشاوره های جدید به این موضوعات بپردازید. .

قوانین پلن گفتگو متنی
– از ساعت 22 الی 8 صبح زمان استراحت پزشکان می باشد و جز 10 ساعت زمان مقرر نمی باشد.

قوانین پلن گفتگو تلفنی

– در صورتی که در زمان مقرر پزشک 1 الی 2 مرتبه با شما تماس برقرار کند و پاسخگو نباشید مشاوره پایان یافته و هزینه عودت داده نمی شود.

قوانین پلن گفتگو ویدئویی
– روز و ساعت تماس ویدئویی توسط شما رزرو خواهد شد و شما در زمان رزرو شده تماس را شروع خواهید کرد.

– در صورتی که پزشک در زمان رزرو شده تماس را شروع کند و شما در صفحه تماس حضور نداشته باشید، گفتگو پایان یافته و هزینه مشاوره عودت داده نمی شود.

جهت دریافت اطلاعات کامل تر در این زمینه به بخش سوالات متداول مراجعه نمایید.

قوانین نوبت دهی
– تمامی هزینه علی الحساب دریافتی به حساب دکتر یا کلینیک واریز شده و به همان میزان از هزینه ویزیت شما کسر خواهد شد.

– نوبت اخذ شده تا یک روز قبل از مشاوره قابل لغو می باشد، چنانچه در همین زمان لغو گردد هزینه نوبت به حساب کاربری شما عودت خواهد شد. اما اگر کمتر از یک روز توسط بیمار لغو شود، مبلغ به حساب پزشک واریز خواهد شد.

– نوبت اخذ شده زمان مشاوره شماست.

– چانچه نوبت از طرف پزشک یا کلینیک لغو گردد ، دکتر یا کلینیک موظف به ارائه نوبت جایگزین به بیمار می باشد.

– جهت دریافت اطلاعات کامل تر در این زمینه به بخش سوالات متداول مراجعه نمایید.

تعریف کاربر
کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به هرگونه استفاده از خدمات دکتر آناهیتا راد اقدام کند. کاربران دکتر آناهیتا راد به دو دسته بیماران و پزشکان یا مراکز پزشکی تقسیم می‌شود.

کاربرانی که قصد ارسال نظر در سایت را دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:
۱- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.

با این حال، دکتر دکتر آناهیتا راد هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی دکتر آناهیتا راد درباره محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.

2- نقد کاربران باید همراه با رعایت حریم شخصی و حفظ جایگاه و حرمت مشاوران خدوم کشور باشد.

3- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف در تجربه شخصی فرد باشد.

مواردی که شامل تعریف کاراکتر مطلوب نمی‌شوند:

– قرار دادن فضای خالی (Space) بیش از حد معمول

– کشیدن حروف یا کلمات با استفاده از صفحه کلید

– استفاده ی مکرر از یک حرف یا کلمه

– بیان مطلب تکراری با نگارش متفاوت

gdpr-image
به وب سایت آناهیتا راد | Anahitarad خوش آمدید. متشکر از همراهی شما
دکتر آناهیتا راد